Magazin

Témák

Újdonságok az olasz tervezőpárostól

Domenico Dolce és Stefano Gabbana, a két közismert divattervező nem első ízben adják sminktermékek tervezésére fejüket, hiszen már 2009 óta jelen vannak a szépségápolás világában. Az olasz tervezőpáros idén ősszel azonban az eddiginél jóval nagyobb hangsúlyt fektet majd a szépségápolásra, sőt teljesen új termékekkel is bemutatkoznak majd.

„A nő, aki sminkjét készíti egy igazi szertartáson vesz részt, mely egyszerre rendkívül érzéki, meghitt és személyes ugyanakkor határozottan felkelti mások figyelmét is. Éppen ezért nemcsak az fontos, hogy milyen termékeket használ, hanem az is, hogy azok miként vannak csomagolva, és milyen képet közvetítenek arról, aki azt használja. Mindezeket szem előtt tartva igyekeztünk odafigyelni arra, hogy az általunk tervezett kozmetikumok használata során az érzékiség és a nőiesség érzése kitűntetett szerepet kapjon.”nyilatkozta Domenico Dolce a hamarosan debütáló sminkek kapcsán.

Az egyik új termék a Passion Duo Gloss Fusion névre keresztelt rúzs lesz, mely ragyogó színt és káprázatos csillogást ad az ajkaknak. A rúzs közepe szájfényt is tartalmaz, mely nemcsak hidratálja az ajkakat, hanem fényessé és kívánatossá is teszi azokat. Az ötletes kialakításnak köszönhetően az ajak kontúr, illetve az ajkak széle inkább matt, míg az ajkak belső része csillogó lesz. A vadiúj színskála húsz árnyalatot tartalmaz majd, melyek a testszínektől egészen a rózsaszínen át, a narancssárgáig, illetve a vörösig terjednek. Ezek az árnyalatok négy kisebb családot alkotnak majd, melyek  öt-öt további árnyalatot tartalmaznak majd.

A másik újdonság egy krémes alapozó lesz, mely kétség kívül a luxus jegyében készült. A Perfect Finish Creamy Foundation alapozó könnyen használható, hiszen jellegének köszönhetően könnyen eloszlatható a bőr felületén. Tizenöt különböző árnyalatban kerül majd forgalomba, így mindenki megtalálhatja a bőrtípusához legjobban alkalmazkodó színt. Az alapozót egyébként kézzel töltik bele tégelyükbe, melyet egy aranyozott, gravírozott fedéllel zárnak le. Ennek ellenére az alapozó ‘mindössze’ 55 dollárba, vagyis körülbelül 11 ezer forintba fog kerülni.

A sminkekhez tartozó kampánysorozat is hamarosan bemutatkozik, egészen pontosan szeptembertől ismerkedhetünk meg a kollekcióhoz készült fotókkal is. Egyelőre annyit tudunk, hogy a fotókat, melyeken Scarlett Johansson népszerűsíti a márka termékeit Sølve Sundsbø készítette.

Forrás: WWD.com

Kapcsolódó cikkek:

Gyönyörű Chanel táskák őszre
Használj színes ecseteket a sminkeléshez!
5 őszi trend amit nem szabad túlzásba vinni
Nyáron is védd a bőrőd!

Zsikla Csaba