Magazin

Témák

Új táskák a LV kínálatában!

Arról már mindenki tud, hogy a Louis Vuitton legújabb táska kampányának arca nem más, mint Michelle Williams. Az örömünk egyik oka a színésznő szereplése, másrészt viszont az, hogy két vadonatúj táskacsaládot is köszönthetünk idén ősszel.

Mindig izgalommal tölt el bennünket, amikor egy ikonikus márka új termékcsaládokkal jelentkezik. A Louis Vuitton kampány keretein belül ráadásul azonnal két vadonatúj táskatípust köszönthetünk.

A W táskák a LV monogram megszállottjainak kedveznek, de szerencsére sikerült egy kis vérfrissítésen átesnie, így nem érezzük, hogy egy agyonhasznált elemet erőszakoltak rá az új fazonra. A tervezők igazodtak a nemzetközi trendekhez, így egy újabb nagy nevet könyvelhetünk el azok között, akik a fordított trapéz szabás mellett tették le a voksukat. Az öt színben kapható W kézitáskák ára 890 ezer forint körül mozognak.

Be kell valljuk, hogy a Capucines táskák közelebb állnak hozzánk letisztultságuk és elegáns formaviláguk miatt. Ezeket a konvencionálisnak ható jelzőket ellensúlyozzák a vidám árnyalatok, melyek között megtalálható a narancssárga, a lila és a smaragd is. Nevét arról az utcáról kapta a termékcsalád, ahol a francia márka először nyitotta meg üzletét Párizsban, 1854-ben. A Capucines táska egyetlen szépséghibája az ára, ugyanis több mint 1 millió forintba kerül egy-egy darab.

Természetesen a sztárok megelőztek mindenkit és már fel is tűnt egy híresség oldalán az egyik modell. A márka ex-arca, Angelina Jolie volt az a szerencsés, akinél először láthattuk egy fekete Capucines táskát.

Kapcsolódó cikkeink:
Közelebb: Louis Vuitton tavaszi kiegészítők
A Louis Vuitton és az Alma kampány
Ismerős divatelemek 2013-ban

Képek forrása: PurseBlog, Styleblog
Mihály Viktória