Magazin

Tavaszi fotókkal csábítanak a nagy márkák

Odakint éppen tombol a tél, szakad a hó és talán most érezzük a legjobban azt, hogy bizony messze van még azért a tavaszi jó idő. Éppen ezért viszont, most igazán szórakoztató szemügyre venni azt, hogy a nagy márkák, divatházak milyen kampányokkal fogják csábítani a divatrajongókat a következő szezonban.

Csakúgy, mint mindig, ezúttal is kedvenceinkből válogattunk, ám – ezúttal figyelve a teljesség igényére is – néhány, kevésbé jól sikerült fotót is gyűjtöttünk. Lássuk tehát, egyelőre még csak első körben, hogy milyen kampányokra számíthatunk.

HermésSportos, vízparti csodavilág

Az Hermés kampányi általában a kedvenceink között szerepelnek, hiszen a divatház mindig nagyon igéző, nagyon megkapó fotókat készít. Elsősorban a színek és a képeken látható mozdulatok azok, amik megragadják a figyelmet, de a környezet is mindig központi szerephez jut. Legújabb kampányuk alapkoncepciója a sportra épít, mely divatos értelmezésben tárul elénk – golf, úszás, biciklizés, petanque, tenisz és gördeszkázás; az Hermés szerint minden sportághoz stílusos öltözék dukál.

Miu Miu A titkos társaság

Az alig 10 éves Miu Miu divatház kollekciói általában nem igazán nyerik el tetszésünket – ennek valószínűleg az az oka, hogy a Miu Miu vezető tervezője nem más, mint Miuccia Prada, akiről újabban köztudott, hogy nagyon „érdekes” esztétikai szabályokat követ, ha a divatról van szó. Az azonban tény, hogy a Miu Miu legújabb kampányában van valami megkapó; a képek számunkra egy titkos társaságot idéznek fel, melynek tagjai közismert szupermodellek, a mályvás, vöröses, szürkés színvilág pedig meglepően egységes keret ad mind a ruháknak, mind pedig a teljes kampánynak.

Jimmy ChooA kampány, ami túlságosan amerikai

Úgy érezzük, hogy a Jimmy Choo – ebben a szezonban is – a tehetős, amerikai közönséget kívánja megcélozni, és bevalljuk őszintén, ettől nem igazán vagyunk elragadtatva. Olyan, mintha fotóikon az a fajta „Hollywood glamour” (elnézést ezért a borzasztó kifejezésért) köszönne vissza, melyet a pletykalapokból és a celebektől hemzsegő magazinokban láthatunk. Persze van egy-két jobb fotó a kampányban, de összességében semmi extra.

VersaceKate Moss, és a többiek

A Versace sosem okoz csalódást, főleg ha a túláradó giccsről van szó. Új kampányuk maga a megtestesült giccs, ha már itt tartunk – olajozott, bronzos bőrű férfiak, csipke, arany, bőr és istennőként pózoló Kate Moss. Van itt minden, ami kell és minden, amire egy vérbeli Versace rajongó számíthat. Azt azért nagyon sajnáljuk, hogy Kate Mosst sikerült szinte a felismerhetetlenségig szétretusálni, de mindegy is – Kate az Kate, sminkkel vagy anélkül, photoshoppal vagy anélkül…

Loewe Felturbózott Mango kampány

A Loewe legújabb kampányarca nem más, mint a gyönyörű Penelopé Cruz. Eddig ezzel nincs is baj, sőt, a világnak lényegesen több Penelopé Cruzra lenne szüksége, sajnos azonban ez a kampány a valóságban csak egy Mango koppintás, némi luxussal és high-fashionnel felturbózva.

Hugo BossBoss Orange, sportkocsi, szépfiú, szép lány, unalom a köbön

A Hugo Boss almárkája, a Boss Orange ezúttal sem egy lehengerlő kampánnyal állt elő. Amolyan „dobjunk össze gyorsan pár fotót, egy sportkocsival, egy fiúval meg egy lánnyal és kész is vagyunk” – valami ilyesmit érzés támadt bennünk a képek láttán. Régebben pedig voltak szuper kampányaik – gondoljunk csak Mihalik Enikőre, Jon Kortajarenara és az amszterdami kampányukra a tavalyi, őszi-téli szezonból.

Egy valamit azonban jól csinálnak – meglepő módon kívánatossá teszik a ruhadarabokat. Szinte kedvünk lenne ellátogatni az egyik üzletükbe, és legalább a valóságban is megnézni, ne adj Isten felpróbálni és meg is venni a képeken látható ruhákat.

Képek forrása: Tarsha’s Glossy Newsstand, Fashion Gone Rogue

Kapcsolódó cikkek:

Milánó sosem volt még ennyire izgalmas
Szereposztásból ötös – Givenchy kampány
Kedvenc képsorozataink a 2012-es évből

Zsikla Csaba