Magazin

Témák

"Szexi vintage cicusok” a Guess új kampányában

A Guess újra bevetett mindent, hogy 2010/11-es őszi-téli kampánya sikeres legyen, elővették az ’50-es, ’60-as évek Amerikájának kedvelt „szexi-cicusos” stílusát.

A Guess kampányai mindig sikerrel járnak, ha előveszik a vintage stílust. A mostani reklámhadjáratukban is erre apelláltak, melyet egyértelműen az ’50-es, ’60-as évek Amerikája inspirált. Gondoljunk például a Grease-re, mely tökéletesen bemutatja a korabeli stílust: a hasra csomózott ingek, a körszabású, habos szoknyák, a tupírozott haj és a tussal kihúzott cicás szemek világát.

A három modell, Alyssa Miller, Elsa Hosk és Silviu Tolu visszarepít minket az időben, bár  a ruháik néha-néha emlékeztetnek rá, hogy csupán egy visszaemlékezésről van szó. Nem mehetünk el szó nélkül a kisebb részletek mellett, sem mint például a madárral díszített szoknya és a steppelt szívecskés kistáska. Ne ijedjünk meg, az őszi-téli kollekció tartalmaz casual ruhadarabokat is, például többféle farmert, bőrkabátot, mellényt és derékig érő szoknyát is találhatunk.

Az egész kollekciót megnézheted a Guess honlapján.

Képek forrása: www.fashionising.com

Mihály Viktória