Magazin

Témák

Témák
  • Úgy néz ki megtalálták a februárban öngyilkosságot elkövető tervező,  Alexander McQueen utódját. Az utánpótlás kinevezése azért is volt igen problémás, mivel McQueent mindenki a 21. századi divat egyik legnagyobb egyéniségének tartotta, úgy is emlegették, mint a divat fenegyerekét. Szezonról szezonra meghökkentőbbnél meghökkentőbb divatbemutatókkal rukkolt elő, és minden kollekciójában volt valami teljesen új, valami teljesen váratlan. A két jelző, ami leginkább illik rá a teatralitás és a sokkhatás hajszolása, amit a legtöbbször el is ért. Legemlékezetesebb bemutatója talán a 2005-ös tavaszi volt, amikor a ruháit nem csak hagyományos keretek közt mutatta be a kifutón, hanem modelljei élő sakktáblát is alkottak a show lezárásaként. Mindemellett kitűnő művészeti érzék és hatalmas technikai tudás állt ruhái mögött, így ezek a  gesztusok sosem váltak öncélúvá.

    Legutolsó kollekciója, aminek bemutatóján a tervező még részt vett, az a 2010-es tavaszi-nyári volt. Ez az Atlantisz inspirálta kollekció darabjai mind csodálatosak, hihetetlen nyomott mintával rendelkeznek, a torony magas cipők közül pedig több is visszaköszön Lady Gaga klipjeiben, illetve különböző divatanyagokban, akár a Vogue bármelyik kiadásának lapjairól van szó, akár alternatívabb újságokról, mint például az iD vagy a Pop vagy Love magazin.

    Az utódjelölt az a Sarah Burton aki 16 éve a második ember a márkán belül, és aki végezte a végső simításokat a 2010-es őszi-téli kollekción is. Ez több mint reménykeltő, ugyanis a hölgy továbbá 2000 óta a  márka női részlegének a feje, és igazán otthon van a céges berkeken belül is, sőt mi több, akárcsak McQueen ő is a Central St. Martinsban végzett tervezőként. Bár terjedtek pletykák, hogy az utód Garteh Pugh lesz, ám ő sokkal avantgárdabb vonalat képvisel, és valószínűleg nem tudta volna a saját szintén igen radikális tervezői elképzeléseit ehhez a márkához igazítani. Valószínűleg tehát Sarah Burton a lehető legjobb választás, ám mégis Alexander McQueen olyan űrt hagyott maga után, amit senki sem tud pótolni, még ha a tulajdonos Gucci Group nem is akarja egyik legnagyobb húzó márkáját elveszíteni.

    képek forrása: style.com

  • A NUBU, napjaink egyik közkedvelt magyar divatmárkája, az idei tavaszi-nyári szezonban is olyan kollekciót dobott piacra, amely nemzetközi viszonylatban is megállja a helyét.

    Tovább olvasom

  • A Judith Leiber nevű amerikai luxusmárka egyet jelent az eleganciával, a stílussal és a kifinomultsággal. Minden terméken látszik, hogy aprólékos odafigyeléssel tervezték és hibátlan kezek kivitelezték. Judith Leiber divattermékei egyszerre követik az élvonalbeli trendet és képviselik az időtlen, klasszikus vonalat. A tervezőnő kollekciójában a kézitáskák, borítéktáskák mellett szemüvegek, övek, kasmírból és szőrméből készült kiegészítők is megtalálhatók. 

    Tovább olvasom

  • Méghogy a férfiaknak nem kell készülni a strandra! Idén ezt az állítást is megcáfolják a nagy divatházak és így a kisebb márkák is. Mi kell egy jó napfürdőhöz? Egyszerűen felkapsz egy trendi úszónadrágot, egy papucsot, egy törölközőt és irány a strand! De ez csak eddig volt igaz, hiszen idén mindennek tökéletesen passzolnia kell egymáshoz.

    Tovább olvasom

  • Tudom, tudom, nagyon sok embernek már a könyökén jön ki mind Kristen, mind pedig az egész vámpírokkal kapcsolatos tiniőrület. Viszont a júniusi amerikai Elle divatanyaga egészen pofásra sikeredett. A koncepció nagyon megállja a helyét, hiszen maga a hírnév áll a középpontban a színésznő mellett.

    Tovább olvasom

2691-2695 of 2695

  1. 1
  2. ...
  3. 266
  4. 267
  5. 268
  6. 269
  7. 270