Magazin

Témák

Órát reklámozni így, vagy sehogy

Órákat, kiegészítőket reklámozni nem feltétlenül egyszerű vállalkozás – egyrészt tökéletesen csábító módon kell bemutatni a terméket, másrészt pedig egy kreatív, figyelemfelkeltő koncepciót kell kitalálni, mely azért nem vonja el teljes mértékben a figyelmet a lényegről.

Screen-shot-2014-04-03-at-8.45.02-AM

A Chanel divatház - és annak legendás újkori vezetője – Karl Lagerfeld szerencsére nem szenved hiányt kreativitásban – és ezt annak ellenére mondjuk, hogy az utóbbi időkben mi sem feltétlen nyilatkoztunk róla maradéktalanul „elégedetten”.

A legújabb Chanel órakampány azonban abszolút telitalálat. A fotók sikere az egyszerűségben rejlik, no meg abban a hibátlan ötletben, mely elsőre talán szemet sem szúr. A fotókon az órák láthatók az egyik oldalon, a másik oldalon pedig modellek izgalmas pózokban, különleges beállításokban. Elsőre talán furcsának tűnhet, hogy a modellek egyáltalán nem is viselik a már említett kiegészítőket – jogosan merülhetne fel tehát a kérdés, hogy akkor mégis miért kellenek egyáltalán a képekhez.

Nos, a válasz második megfigyelésre válhat magától értődővé. A modellek ugyanis olyan pózokat vesznek fel, melyek az óramutatók állását jelképezik és/vagy oda-vissza. Így már tisztán látható, hogy mi is különbözteti meg ezt a kampányt, a többitől és nem véletlen tehát, hogy mi is kedvenceink közé választottuk.

Screen-shot-2014-04-03-at-10.29.00-AM

watch_03

Screen-shot-2014-04-03-at-10.29.23-AM

Képek forrása: Fashionista.com
Zsikla Csaba