Magazin

Témák

Nincs kétség, a Gucci a legcool-abb márka

A Gucci legújabb kampányában egy vérbeli 60-as évekbeli soul partira repít el bennünket. Úgy látszik Alessandro Michele kreativitása kifogyhatatlan, lássuk a legújabb meghökkentő kampányt.

Gucci 2017 pre-fall

Aki követi a Gucci Instagram oldalát, annak már körvonalazódhatott a 2017-es pre-fall kampány, januárban ugyanis pár casting videót tettek közzé az olasz márka oldalán, ahol fekete fiúk és lányok táncoltak a kamera előtt.

A végeredmény a napokban debütált: egy 60-as évekbeli soul partiba kerülünk Michele irányításával. A mozdulatok elképesztően cool-ak, a ruhák a mára már megszokottá vált csicsásságot hozzák – szóval az egész kampány úgy ahogy van, egyben van. Alessandro Michele ezúttal sem tévedett.

A rövid videó címe „Soul scene”, a kampányt Glen Luchford fényképezte, a rendező pedig Christopher Simmonds volt. A tervező a kampány kapcsán elmesélte, hogy a Gallery Londonban látott Made you look című kiállítás inspirálta a tematika kidolgozásakor. Ennek eredményeként hozta el nekünk az Angliában a 60-as években hódító „Northern Soul” underground zenei mozgalmat, melynek stílusa egy az egyben visszaköszön a kampányban.

új kampány

Természetesen ez a kampány sem maradhatott ki a sorból, ezúttal a tigrisek, leopárdok és oroszlánok után egy kaméleoné lett a főszerep, akibe Alessandro azonnal bele is szeretett és külön Insta posztban mutatta őt be a nagyvilágnak.

Gucci Soul scene

Gucci Glen Luchford

editorial

Alessandro michele

kampány

Képek forrása: Gucci