Magazin

Témák

„Nagy terveim vannak” – Villáminterjú Tóth Borival

Nem is olyan rég egy sajtóközleményből értesültünk arról, hogy Tóth Bori megválik a saját nevével fémjelzett márkától és új, merőben más irányvonalak mentén indul el. Kíváncsiak voltunk arra, hogy mi történt a háttérben és persze szerettük volna megtudni azt is, hogy a tervező hogyan képzeli el a jövőt.

Múlt héten az egyik kiemelkedő hír volt, hogy „Tóth Bori TOTHBORI nélkül folytatja”. A sajtóközleményben csak a tényekről, a szakításról és burkoltan a jövőbeni tervekről olvashattunk.

A hogyanokról és miértekről Bori nagyon diplomatikusan mesélt személyesen is. Megtudtuk, hogy a jelenlegi helyzet kialakulásának főbb okai között az szerepelt, hogy a cég és Bori érdekei nem egyeztek, nem tudtak közös nevezőre jutni, ezért látták indokoltnak a különválást. „Máshogy is alakulhatott volna, de azt gondolom, hogy oka van a történteknek. Nagyon más irányt kellett vennem ahhoz, hogy más irányba tudjam terelni a dolgokat, ami nem egyezett a cég korábbi elképzeléseivel. Én egész máshogy képzeltem el a jövőt, nem tudtunk megegyezésre jutni.”

Bori ugyanakkor elmondta azt is, hogy nem tudja és nem is akarja megtagadni azt, amit eddig csinált a jövőben azonban semmilyen formában nem vesz majd részt a TOTHBORI márka életében,

Két új vonal indul majd el hamarosan – az egyik, egy magasra pozícionált, kiemelt művészi értéket hordozó couture vonal, a másik pedig egy utcai viseletekre építő, megfizethetőbb márka lesz. A tervezési folyamatok már beindultak, az őszi szezon kezdetéig azonban még várnunk kell a pontosabb részletekre.

Annyit azonban már most is tudni lehet, hogy mindkét márka az úgynevezett 25 pluszos korcsoportot célozza meg. „Igazság szerint a felső határt nem zárjuk be, mert alapvetően nem korbeli célcsoportot választottunk. Egy világfelfogást fogunk hirdetni az új márkával, amihez a nők alapvetően kortól függetlenül kapcsolódhatnak” – nyilatkozta a tervező. Az is kiderült, hogy a márka új marketing tevékenységei egy olyan koncepcióra épülnek majd, mely Magyarországon egyedülállónak számít. Egy komplex elképzelésről van szó, mely nagymértékben támaszkodik az online felületek által nyújtott lehetőségekre.

Beszélgetésünk végén Bori azt is elárulta, hogy a történteket nem negatívumként, hanem lehetőségként élte meg és hogy már némileg másképp látja a világot, és persze a jövőjét is.

„Az elmúlt néhány hónap arra volt jó, hogy leüljek és őszintén magamba nézzek. ’Mit akarok igazán csinálni? Mi az, amit máshogy gondolok? Mit akarok adni az embereknek? Nagyon mélyre akartam ásni. Kellenek az ilyen pontok az ember életében. Most jobban tudok koncentrálni a fontos dolgokra. Milyen irányba mit és hogyan akarok tervezni - ezért lesz ez az egész nagyon jó!”


Mihály Viktória és Zsikla Csaba