Magazin

Témák

Megtörtént a lehetetlen: visszatér a Buffalo!

Sokáig rettegtünk tőle, reménykedtünk, hogy a divattörténelem ebben az esetben nem ismétli majd önmagát, de nincs mese, 2018-ban visszatérnek a Buffalo cipők! 

Buffalo cipő

A 90-es évek egyre nagyobb teret követel a divatvilágban: a nagy, bő logós pólók, a gumis choker nyakláncok, a kertésznadrágok és a rikító színek után egy újabb retro divatelemmel bővülhet ruhatárunk, a Buffalo márka ugyanis visszatér! Ki ne emlékezne a holdjárónak vagy csótányroppantónak csúfolt platformos fűzős cipőkre, melyek a Spice Girls-nek köszönhetik a berobbanásukat?!

spice girls buffalo

A Buffalo London tavaly év végén kezdte el az aktivizálódást, nagyágyú német cipőipari neveket húzott be, hogy megismételjék a csodát és ismét mindenhol jelen legyenek. A marketingért és a disztribúcióért felelős Alexandra Preusche a következőket nyilatkozta: „A kilencvenes évek életérzését szeretnénk interpretálni és visszahozni az új generációnak, az új arcoknak, egy fiatal, urbánus közönségnek, akik rajonganak a legutolsó trendekért. Minden modell pontosan ugyanaz lesz, mint régen, nem változtattunk a designon, ugyanazt az ikonikus cipőt akartuk viszontlátni. Természetesen a kilencvenes évektől napjainkig az anyagok sokkal jobbak lettek.”

Buffalo kampány

A márka első dobása, hogy újból bemutatták a Classic styled elnevezésű cipőket, melyek a szokásos unisex stílusban készültek Portugáliában, a világpiaci értéke pedig 200 dollár 2018-ban. A kampányban Ruby Aldridge és Aleali May is részt vesz, akik unott arccal pózolnak a metróban.

Hogy sikerül-e visszahozni ismét a nagy nevek közé a márkát, ahhoz kétség sem férhet, hiszen az utóbbi időben számos ilyen csodát láthattunk, gondoljatok csak a Fila vagy a Teva feltámadására! Mindenesetre kíváncsian és annál nagyobb félelemmel várjuk a folytatást!

kampány

cipő trend

Forrás: WWD, Vogue