Magazin

Témák

Marc és a diétás kóla kampány

Nemrég már láthattátok Facebookos rajongói oldalunkon azokat az ízelítő képeket, melyek a legújabb Diet Coke kampányhoz tartoznak. Furcsa, hogy egy üdítőitalnak ekkora kultusza legyen, úgy tűnik azonban, hogy a diétás kóla mégiscsak ikonikusnak számít – ez pedig megköveteli azt, hogy napjaink legismertebb arcai reklámozzák azt.

Mint azt már tudhatjátok az idei választott nem más, mint Marc Jacobs, aki egy kis pucérkodással tette még kívánatosabbá a szénsavas, de szigorúan cukormentes italt. Így tehát a Louis Vuitton tervezője követte Jean Paul Gaultier-t, Diane von Fürstenberget és Karl Lagerfeldet az ideiglenes „kreatív igazgatói” poszton, mely csak a következő szezonig szól. 

Kár, pedig szívesen nézegetnénk az új kampányképeket – még azokat is, melyeken Marc amúgy ruhában látható. Az üdítőital amúgy a 30. évfordulóját ünnepli, így tehát 30 különböző díszített kólásüveg került bemutatásra a mini kollekciós során, no meg persze az emlegetett kampány, melynek legújabb képei a régi időket (is) felelevenítik.

Képek forrása: Fashionista.com, Milan/Paris Men's Fashion Week 2011

Kapcsolódó cikkek:

Designer fellépő ruhák a színpadról
A nagyok játéka – a párizsi finálé
A H&M ismét szintet lépett

Zsikla Csaba