Magazin

Lányok, bújjatok Lagerfeld bőrébe!

Már mi is a híres divattervező bőrébe bújhatunk! Hogyan? Bemutatkozik a Kaiser új parfümje, melyet a kedvenc illatesszenciáiból állított össze kifejezetten nekünk, nőknek.

Karl Lagerfeld nem elégszik meg divatmárkájával, számos kreatív igazgatói posztjával és fotós karrierjével, most az illatok világába is elkalandozik. A nyughatatlan tervező új illata az ötletes Karleidoscope nevet kapta.

Az illat főbb jegyei a pacsuli, a tonkabab és a pézsma – melyek már egy igen nőies parfümöt sejtetnek. A szívjegyek között megtalálható a viola, a frézia és a heliotrope (lilás rózsaszín virág), mely Lagerfeld kedvence is egyben. Az illat elsődleges célközönsége a 30-as városi nők. „Imádok a szavakkal és  az illatokkal játszani” – nyilatkozta a tervező a Women’s Wear Daily-nek.

A divattervező a Coty céggel dolgozott közösen. A kampányképet természetesen maga a Mester fotózta, a modell pedig Bianca Balti volt, akit jól ismert már a tervező egy korábbi Pirelli naptár fotózásról. A parfüm már elérhető a Sephora európai üzleteiben, ára 39 és 63 euró között mozog.

Kapcsolódó cikkeink:
Szappant ajándékba!
Frizura a '40-es évek stílusában!
Burberry a zeneiparban is

Forrás: Beauty.hu

Mihály Viktória