Magazin

Témák

Jóképű lesz az idei ősz

Kezdenénk azzal – a már jól bevált forma szerint – hogy ilyenkor, a nyári hőségben szinte felüdülés a sorra bemutatkozó őszi kampányokat nézegetni, ám a jelenlegi, viharos helyzetben nehéz eldönteni, hogy melyik évszakban is vagyunk. Mindenesetre tényleg jó érzés kicsit kiszakadni a jelenből és egészen az őszig repülni, főleg annak tudatában, hogy igazán jóképű évszakkal nézünk szembe.

dolce-and-gabbana-winter-2015-men-advertising-campaign-021-800x534

Az említett őszi-téli kampányokban ugyanis sorra tűnnek fel a sármos és jóképű modellek. Kissé furcsa azonban, hogy a nagy divatházak közül csupán néhányan fordultak a jól bevált „recepthez” és a visszatérő félben lévő klasszikus férfiideálhoz – bár szerencsére volt kivétel. Inkább a kisebb márkák mentek biztosra, az eredmény pedig a legtöbb esetben önmagáért beszél.

Lássuk, hogy mivel várja a Dolce&Gabbana, a Tommy Hilfiger, az Ermenegildo Zegna és a Scapa Sports az őszi szezon rajongóit!

Dolce&Gabbana
Tündérmese az elvarázsolt erdő mélyén

Szinte már magától értődik, hogy a Dolce&Gabbana helyet kap egy ilyen jellegű válogatásban, hiszen az olasz divatház, és annak két tervezője egyszerűen mindig telibe talál. Az elmúlt szezonok a hamisítatlan „olaszságra” alapoztak, vagy egy-egy témát mutattak be olasz újraértelmezésben – mind a kollekciók, mind a kampányok tekintetében.

Ezúttal az elvarázsolt erdő és a normann királyság – és annak olasz vonatkozása – ihlette meg a két tervezőt. A történelmi tündérmese főszereplői között olyan nevekkel találkozhatunk, mint Evandro Soldati, Mariano Ontañoni, Noah Mills és Ryan Barrett, vagy éppen a magyar Misa Patinszki. A teljes kampányt korábbi cikkünkben találjátok.

dolce-and-gabbana-winter-2015-men-advertising-campaign-071-800x1068

Ermenegildo Zegna
Alsóneműben, ősszel és télen is

Nemcsak a David Backham féle újabb, H&M alsónemű kampány borzolja a kedélyeket, ha az őszi-téli szezonról és az alulöltözött férfi modellekről van szó.

Az olasz márka Wouter Peelen főszereplésével mutatta be legújabb, őszi-téli fehérnemű kampányát, mely a kissé talán sablonos fekete-fehér színvilágra, az egyszerű beállításokra és a letisztultságra alapoz – bár meg kell hagyni, a közhelyek ellenére néha meglepően hatásos végeredményre számíthat a szemlélő.

Wouter-Peelen-Ermenegildo-Zegna-Underwear-02

Wouter-Peelen-Ermenegildo-Zegna-Underwear-01

Scapa Sports
Jól ötözött turista Antwerpen utcáin

A Scapa Sports kampánya ezúttal Antwerpen utcáira csábítja a közönséget. Igaz, a fotósorozat, mely a márka őszi-téli kollekciójához készült viszonylag keveset enged láttatni a városból – sokkal inkább brazil kedvencünk, Marlon Texeira kerül előtérbe.

Marlon amolyan „egyslágeres előadó” – lényegében egy arca van; szinte az összes fotón ugyanazzal a kissé unott, kissé érzéki és egy egészen kicsit butácska kifejezéssel láthatjuk, ám ezt nem is bánjuk, amíg róla van szó. Bármihez is adja nevét az egzotikus szépfiú, az egészen biztosan osztatlan sikert art. Marlont amúgy újabban többek között Karl Lagerfeld márkájának egyik legújabb kampányában is viszont láthatjuk.

mt_scapa003

scapa001

Tommy Hilfiger
Családi móka sportosan elegáns stílusban

A Tommy Hilfiger – kissé hajazva a Dolce&Gabbana viszonylag egységes sémát követő kampányaira – ezúttal is a jól megszokott nagycsaládos, vidéki hangulatú sportos luxust és eleganciát prezentálta legújabb kampányával.

A kampányban szereplő férfi modellek között Arthur Kulkov, Bernard Fouquet, Luke Willett, Marlon Teixeira és RJ King is feltűnik – ki-ki a maga jóképű módján.

Tommy-Hilfiger-FW14-Campaign_fy1

Tommy-Hilfiger-FW14-Campaign_fy2

tumblr_n9qverHbYa1rqxyhgo1_400

Képek forrása: The Fashionisto, Fucking Young
Zsikla Csaba