Magazin

Témák

INER, egy új magyar márka születése

Az INER márka legelső kollekciója, mely a Gray Sand nevet viseli, nemrég debütált a „Gombold újra! Divat a magyar” tervezői pályázat keretein belül. A szürkés, eklektikus hangulatú kollekció már akkor sokak érdeklődését felkeltette, ami nem is csoda, hiszen egy igazán izgalmas magyar márka újdonságai vonultak fel a kifutón.

A márka Gyöngyösi Renáta és Rózsa Claudia nevéhez fűződik. Renáta a tavalyi évben első helyezést ért el Metallic Folklór nevű kollekciójával a már említett Gombold Újrán. A fődíj részeként Zoób Kati tervezőnél töltött fél évet, itt ismerkedett meg Claudiával.

A két fiatal hamar megtalálta a közös hangot, majd gondoltak egy nagyot és létrehozták saját márkájukat. Céljuk az volt, hogy olyan ruhadarabokat készítsenek az újonnan megszületett márkanév alatt, melyek különlegesek és figyelemfelkeltőek, és egyfajta életérzést közvetítenek. Első, 2012-2013 őszi/téli kollekciójuk is erre a koncepcióra épül. A jellegzetes kabátok és az azok köré csoportosuló egyéb ruhadarabok a magyar népviseletben is alkalmazott ködmönök, subák, formáira emlékeztetnek. Magukban hordozzák a tradíciókat és a jellegzetes stíluselemeket ugyanakkor a mai kor ízléséhez igazodnak. A kollekció határozott, karakteres árnyalatai a beton és a homok színvilágára építenek. Ezeket a hideg színeket egyedi, fém elemek, ringlik teszik még különlegesebbé.

„Olyan nőknek tervezünk, akik a betondzsungelből szeretnének kitűnni, de nem harsány színekkel vagy egy kaotikus öltözékkel, hanem finoman megkomponált, izgalmas külsővel.” – nyilatkozta az INER tervezőpárosa.

A ruhadarabok az Arena plazában található Ourstyle boutique-ban megtekinthetők, illetve megvásárolhatóak.

Kapcsolódó cikkek:

Tavasz és nyár magyar módra
Bemutatjuk Léber Barbara új fürdőruha kollekcióját!
„Nagy terveim vannak” – Villáminterjú Tóth Borival
Színpompás tavaszi kollekció Abodi Dórától

Zsikla Csaba