Magazin

Témák

Helly Hansen 2016 ősz-tél – Sportolj úgy, mint a profik!

A Helly Hansen egy igazán rendhagyó sajtótájékoztatóra invitált bennünket, ahol a márka legújabb 2016-os őszi-téli kollekciója mellett éles körülmények között tesztelhettük a norvég brand termékeit. 

Helly Hansen 2016 tél

Különleges élményben lehetett részünk a többszörös Bol d'Or győztes Raffica Sailing Team edző liberáján Király Zsolt kormányzása mellett. A balatonfüredi Hajógyári Kikötőből indultunk közös siklásra a Helly Hansen által szponzorált, professzionális vitorlásversenyzőkből álló csapattal. A light kora őszi szélben ugyan nem tudtuk szélsőséges körülmények között tesztelni a HH technikai termékeit, de még igy is sokat láttunk a több tízezer hivatásos visszajelzései alapján folyamatosan fejlesztett termékek éles alkalmazásából.

Helly Hansen sajtótájékoztató

Sok más külföldi csapat mellett a Raffica versenyzői is rendszeres termékfejlesztési visszajelzéseket adnak a Helly Hansen tervezői számára a decken használt shortok, technikai nadrágok és deckcipők varrásainak, anyaghasználatának kapcsán. Így akár Zsolték éles versenyzési tapasztalatainak eredményeivel is találkozhatunk a boltokban.

Természetesen nem csak a sportok szerelmeseinek tartogat újdonságokat a Helly Hansen. Kifejezetten városi viselésre alkották meg a vízálló, szélálló és lélegező kabátokat, a nőket egy klasszikus trench coat fazon, a férfiakat pedig egy klasszikus szabású dzseki várja, melynél olyan apróságokra is gondoltak, mint a tépőzár mellőzése – hogy megkímélje a kötött pulóvereinket!

helly hansen új kollekció

Nem szabad megfeledkeznünk a téli sportokról sem, hiszen közelít a síszezon! A Helly Hansen három rétegű öltözéket ajánl a snowboardozáshoz és a síeléshez: technikai aláöltözőt (baselayer), melegen tartó réteget (midlayer) és végül a szárazon tartó kabátot. Mindhárom rétegre megoldást kínál a márka, mely fejlesztőcsapatával évről-évre tökéletesíti a ruhadarabokat, a vízálló, szélálló, lélegző anyagoktól kezdve az olyan apró részleteken át, mint a teljesen záródó varrások, a szellőző cipzárak, vagy a mozgást segítő szabásvonalak.

“Alive since 1877”
A márka idén ősszel új globális kampányt indított. Az “Alive since 1877” nem csak mozgásra buzdít mindenkit, hanem egyben a márka filozófiáját is kihangsúlyozza: olyan professzionális ruhákat gyártani, amelyekben a legnagyobb biztonságban és kényelemben sportolhatunk. Az új kampányban is visszaköszön a cikk elején említett hivatásos visszajelzés, az “Alive since 1877” kapcsán 50 000 professzionális síelő tapasztalatát ismerhetjük meg és ehhez hasonló videókon át szívhatjuk magunkba az „alive” életérzést:

Még több videót és a kampánnyal kapcsolatos információt itt találtok.

Képek forrása: Shopping.hu, Helly Hansen