Magazin

Témák

Hello GAP! Hello Budapest!

GAP yourself up! – ezzel a szlogennel, és a Hello Budapest kampánnyal érkezett meg hazánkba az egyik legikonikusabb amerikai márka, a GAP.

A GAP várhatóan idén augusztusban nyitja meg első magyarországi üzletét, méghozzá a Westend City Centerben, közvetlenül ezt követően pedig az Árkád Bevásárlóközpontban – így a hazai közönség, rendhagyó módon rögtön két helyszínen ismerkedhet meg a brand modern, trendi ruhadarabokat és kiegészítőket tartalmazó kínálatával.

A Westendben található üzlet több mint 630 négyzetméteres alapterülettel és rendkívül impozáns kínálattal várja majd a márka rajongóit. A bolt polcain a márka férfi, női, gyermek és baba kollekcióinak termékei lesznek találhatóak, melyek mindegyike az aktuális trendek és a szezonális divatirányzatok tükrében képviseli majd mindazt, amit maga a GAP márka is megtestesít.

Nemrég egy kicsit közelebbről is szemügyre vehettük a GAP új kollekcióját, hiszen a hírt a márka magyarországi képviselete egy rendkívül hangulatos sajtótájékoztató keretein belül jelentette be. A rendezvényen Heidi Erlich, a GAP-et is képviselő Trimera Group közép-európai kiskereskedelmni igazgatója így nyilatkozott a márka bevezetéséről: „Az új üzlet a brand legteljesebb kínálatát valamint kivételes vásárlási élményt nyújt majd a helyi fogyasztók számára.” Ezek után már csak az izgalom teli várakozás marad hátra – egészen augusztus végéig. Addig is kövessétek figyelemmel a #HelloGapHungary kampányt a social media felületeken!

Forrás: GAP Hungary

Kapcsolódó cikkek:

Ruhában, meztelenül
3+1 fesztivál trend
Magyar márka az Andrássy úton

Zsikla Csaba