Magazin

Burberry a zeneiparban is

Megszokhattuk már, hogy a Burberry neve összefonódik az újító kezdeményezésekkel. A divatbemutatók online közvetítése után most az új női illathoz komponált saját számot a divatház.

A Burberry nagy hagyományokkal rendelkező rég fennálló divatház, mégsem ül babérjain, hanem folyamatosan újít minden téren. A különleges marketingfogások és az interneten közvetített divatbemutatók után most a zenéé a főszerep.

A nemrégiben debütált Body parfümhöz készült kampányfilm alatt elhangzó számról van szó pontosan, melyet a The Feeling zenekar szerzett. Az ír bandát maga Christopher Bailey kérte fel, hogy komponáljanak egy jellegzetes dallamot az új illathoz, így született meg a Rosé című szám, melyet október 10-én hallhatott először a világ.

A kész kampányvideó...

Az Abbey Road for Burberry című albumon található számról így nyilatkozott Bailey: „A Burberry Body márkához egy ikonikus soundtrackot szerettünk volna készíteni, ami türközi az illat érzékenységét és életszemléletét. A The Feeling zenekarral dolgoztunk együtt, akiket hosszan csodálhattam az Abbey Road for Burberry felvétele alatt.”

... és a teljes szám

Kapcsolódó cikkeink:
A 10 legjobb illat
Őszi szépségápolási kampányok - körkép
Készíts magadnak dögös szélfútta frizurát!

Forrás: Luxpresso
Mihály Viktória