Magazin

Bleu de Chanel: a régen várt harmadik Chanel férfiillat

A Chanel eddig mellőzte a férfiak meghódítását a parfümpiacon, de most próbálnak felzárkózni. Az Egoiste 1990-es megjelenése után öt évet vártunk az Allure Homme Sport-ra, és most jelent meg a harmadik illat. A Martin Scorsese ihlette illat fás,aromás és állítólag úttörő jellegű és nem követi a meglévő trendeket. Rengeteget fognak költeni a reklámra és már az első évben 21 millió dollár bevételre számítanak, ahogy a nyilatkozatokból kiderült. Hát nem semmi bevétel lenne, mondjuk az is óriási hír, hogy a Chanel végre saját illatú pasikat szeretne. Mindenestre kíváncsian várjuk, mikor sétál el mellettünk egy Bleu de Chanel felhőbe bukrolózott férfi! Megszaglásznám Scorsesen is és a kampányfotós Gaspard Ulliel-en is!

 

Forrás:wwd

Végh Barbara