Magazin

Témák

Az eddigi legjobb Zara kampány

Lassan nekiállhatnánk a már jól megszokott őszi kampánykörképünk elkészítéséhez, hiszen így augusztus hajnalán már akarva-akaratlanul belebotlunk a következő szezon hirdetéseibe. Vannak márkák, melynek kampányiban évről évre csalódunk, vannak, melyek mindig mosolyt csalnak az arcunkra, ezúttal pedig sikerült egy olyan kampányra akadnunk, mely igencsak meglepett minket, méghozzá a lehető legjobb értelemben.

Már hozzászokhattunk ahhoz, hogy a nagyobb, nemzetközi márkák topmodellekkel kampányolnak – láthattuk már Mihalik Enikőtől kezdve Sasha Pivovarovan keresztül Chad White-on át szinte már minden híresebb modellt a fast-fashion márkák plakátjain, hirdetésein. Azt is megszokhattuk, hogy ezeken a kampányokon körülbelül a modellek a legérdekesebbek, a ruhák fontosnak ugyan fontosak, mégsem játszanak igazán főszerepet a díszlet vagy a háttér pedig az esetek túlnyomó többségében olyan semleges, hogy az szinte már említésre sem méltó.

Most azonban meglepő módon az egyik ilyen fast-fashion márka, a Zara rakott össze egy nagyon korrekt kampányt, sőt talán előre is bocsáthatnánk, hogy bizony a legjobbak között lesz a sötét hangulatú, de mégis rendkívül izgalmas képsorozat. A ruhák sajnos ezúttal is szinte unalmasan közhelyesek, a két modell srác – Jon Kortajarena és Sean O’Pry – azonban annyira tökéletessé teszik az egész képsorozat hangulatát, hogy csak kényszert érzünk arra, hogy elidőzzünk a Zara üzleteiben, az őszi szezonban. Meglepő módon az is felmerül bennünk, bennem legalábbis biztosan, hogy mi is ilyen káprázatosan fogunk kinézni egy-egy Zara outfitbe. Az esetek túlnyomó többségében azonban sajnos abba a bizonyos bilibe lóg a kéz...

Következzenek a képek, azok ugyanis többet érnek minden szónál.

Képek forrása: Fucking Young

Kapcsolódó cikkek:

A nyár legjobb férfi fotósorozata
A hét stílusikonja: Miroslava Duma
A hét legdurvább kiegészítője

Zsikla Csaba