Magazin

Témák

Az áruházak Enikővel harcolnak egymás ellen

A magyar modell, Mihalik Enikő népszerűsége a csillagokban van. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy két óriás luxusáruház kampányának arca egyszerre, akik egymás vetélytársai.

A Bergdorf Goodman már a 2010-es Resrort kollekcióhoz is Enikőt választotta, így igazán különlegességnek számít, hogy másodszor is rá esett a választás. A New York-i székhelyű hatalmas luxusáruház a 2011-es Rendez -Vous (Randevú) elnevezésű őszi kampányhoz kérte fel a magyar lányt. Az előző pin-up stílusú sorozattal ellentétben idén a ’70-es évek klasszikus eleganciája került a központba. Enikőt a második világháborúban viselt uniformisokra emlékeztető zárt kosztümökben, szőrmeszegélyes kabátokban láthatjuk, amikhez kecses körömcipők és elegáns bőrkesztyűk társulnak. A színvilág is a negyven évvel ezelőtti időszakot eleveníti fel, alapszín az elegáns camel, a padlizsán lila, a szürke, illetve a méregzöld is.

Kattints a képekre a nagyobb méretért!

Kicsivel korábban mutatta be a Saks Fifth Avenue legújabb kampányát, melyben a főszerepet szintén hazánk leánya kapta. A mexikói leányvállalatnak készült fotósorozaton a gyönyörű kék tengeren látványos ruhákban láthatjuk Enikőt. A nyári életérzést a tengerész csíkos, illetve a könnyed fehér ruhák hozzák meg.

   
 
 

 Nektek melyik kampánysorozat tetszik a legjobban? Nálunk egyelőre 1:1 az állás.

Képek forrása: Fashionising
Mihály Viktória