Magazin

Témák

Anna Amélie showroom megnyitó

Ahogy már korábban beszámoltunk róla, különleges kezdeményezésnek lehettünk tanúi, amikor a Burzsuj Blog három újságírója és a fiatal tervező, Oláh Anna közösen álmodtak meg egy táskakollekciót. Csütörtök este debütált a férfi kollekcióval egyetemben a női vonal és az Anna Amélie showroom is. Ott jártunk.

A Rákóczi úton található showroom egy körfolyosós, nagy belmagasságú lakásban kapott helyet, ami Anna műhelye és lakása is egyben. A letisztult, fehér szobákban keveredik a modern stílus a régies hangulattal. Különlegessége, hogy mindenhol feltűnnek Oláh Sándor dizájner alkotásai, a REFLED tükörkollekció darabjai. A megnyitó annak ellenére is családias volt, hogy hihetetlenül sokan, több mint százan voltak kíváncsiak az új márka születésére.

A megnyitó
A polcokon kiállított 2011-es téli férfi-női kollekciójának darabjait mindenki testközelből csodálhatta meg, a műhelyben a vázlatokat és a felhasznált anyagokat szemlélhettük meg, a falakon pedig a gyönyörű kampányfotók díszelegtek.

A szalon ünnepélyes megnyitóján részt vett Bakos Piroska is, az EU-elnökség magyarországi arca, aki Konsánszky Dóra ruhában jelent meg. A hazai divattervezőket felkaroló szóvivő beszédében elmondta, hogy milyen nagy szükség van arra, hogy minden tervező megkapja a lehetőséget, hogy bizonyítsa tehetségét és tudását szélesebb környezetben is. Bakos Piroska után a Burzsuj Blog nevében Ács Zoltán köszönte meg Annának a közös munkát, aminek eredményeként egy férfias és nagyon ízléses kollekció született meg. Két videót is láthattunk az este folyamán, a fashion videó a kampányfotózás és a kollekció hangulatát prezentálta, míg a werkfilm a hosszas előkészületeket örökítette meg, melyben nagy szerepet kapott Anna pajkos kutyája is.

A női kollekció
A márka női vonala a finom, kecses és elegáns nőiességet képviseli. A kiegészítőkre jellemző fényes és matt anyagpárosítások az eleganciát és egyben a megjelenés egyediségét biztosítják, a kreációk formavilága pedig a márka védjegyének számító különleges felületmegoldások révén sugározza azt a kecsességet és bájt, ami gyakran már elveszőben van a modern nők életéből.

Különlegessége a kollekciónak, hogy az egyes modellek nem kaptak neveket, hanem az első vásárló után keresztelődnek, keresztelődtek meg. Így nem csoda, hogy az este végére szinte mindegyik táskán ott virított az ’Eladva’ tábla. Oláh Anna külön kihangsúlyozta, hogy a héten elkezdődik a táskák és egyéb kiegészítők sorozatgyártása is, de mivel minden egyes darabot saját maga, kézzel készít - illetve az anyagok különböző természete miatt - két egyforma darab biztos nem fog születni.

Kattints a képekre a nagyobb méretért!


 
A kampányképek
A férfi és a női kollekció kampányképei eltérő stílusban készültek el. Az Alcsúti Arborétumban készült férfi képek sokkal élénkebbek és természet közelibbek, míg a női kollekció fotói egy lágy, füstös fehér szobában készültek el, puha párnák és lenge függönyök között. A férfi vonalat bemutató képeket Sárosi Zoltán készítette, míg a női fotósorozat Balla Vivienne munkáját dicséri.

Az Anna Amélie termékek hamarosan a Shopping.hu termékkatalógusában is megtalálhatóak lesznek!

 

Képek forrása: Anna Amélie

Női kampányképek                                                               Férf Kampányképek:
Fotós: Balla Vivienne                                                             Fotós: Sárosi Zoltán
Fotó asszisztens: Zombori Andárs                                     Fotó asszisztens: Hargitay Olivér
Smink: Hadnagy Tímea                                                        Smink: Hadnagy Tímea
Haj: Kozma Norbert                                                               Haj: Kozma Norbi
Modellek: Anne, Vicky, Csaba @ Art Models Agency       Modellek: Aty, Roberto @ Wam Models Agency 

Kapcsolódó cikkeink:

Interjú Oláh Annával

Luxus kiegészítők a luxus bloggereknek

Áttörés a hazai divatiparban -videóval

4models & 4agencies

Balla Vivienne, a fiatal magyar divatfotós

Mihály Viktória