Magazin

Témák

A siker felé vezető út – interjú a Festy in style bloggerével

A Festy in style szerzője manapság az egyik legismertebb hazai blogger. Együttműködései híres divatmárkákkal és televíziós szereplései a magyar bloggertársadalom élvonalába emelték. Arról, hogy hogyan is jutott el idáig, maga Festy mesél.

A blogod manapság már jól ismert, sokan kedvelik. Hosszú évek munkája kellett, hogy ezeket a sikereket elérd. Hogyan indultál annak idején?
Mindig is szerettem a divatot. Elkezdtem magam szerkesztgetni egy utcai divat oldalt. Nagyon bonyolultnak tűnt a kezelése, így egy idő után abbahagytam. Eközben olvastam a divatblogokról egy magazinban és egyből tudtam, hogy ez lesz a nekem való. Majdnem három éve írtam az első postot a blogra. Két évig folyamatosan, elszántan írtam, mire elkezdtek jönni a visszajelzések. Ha valamibe sok munkát fektetünk, akkor előbb utóbb a sikereknek is jönnie kell!

Hogyan telik egy átlagos napod a blogolás szempontjából?
Általában hétvégén készítek képeket a postokhoz. Hétköznap, munka után, éjjel szoktam blogolni, nincsen otthon tv, így az se vesz el időt tőle. Nem szeretem tervezni a bejegyzéseket, hanem a pillanatnyi hangulatomtól függ, hogy mit töltök fel.

Miből merítesz inspirációt?
A körülöttem lévő világból, hangulatomból… Rengeteg külföldi blogot és utcai divatoldalt nézek. Van pár kedvencem, amiket mindennap követek: The Blonde Salad, Fashiontoast, Style Scrapbook.

Sok fotó látható Rólad és az outfitjeidről. Ha saját szavaiddal kellene bemutatnod a stílusodat, akkor hogyan jellemeznéd azt?
Szeretem a természetességet és a nőies laza ruhákat. A hippi stílus áll hozzám a legközelebb. Nagyon fontosnak tartom a kiegészítőket, az egyik kedvencem a hajpánt, de mostanában rákattantam a retro órákra is.

A blogon egyszerre futnak magyar és angol tartalmak. Vannak külföldi rajongóid?
Igen, főként amerikaiak, olaszok, németek és indonézek olvassák a blogomat. Múltkor írt egy izraeli lány, aki divatról tanul az egyetemen, hogy szeretne interjút készíteni velem az oldalára.

Sok márkával és divatmédiummal működtél már együtt. Ezekről a projektekről mesélnél egy kicsit?
A Marks&Spencer-rel való együttműködésem az egyik nagy kedvencem. Az üzletek kirakatára ragasztva életnagyságú matricán jelentem meg. Hihetetlen élmény volt ekkorában látni magamat. Valószínűleg ez a kampány hozta az áttörést a blogom életében. Utána nagy mérföldkő volt, hogy Sabján Johanna felkért, hogy írjak rendszeresen postokat a Cosmopolitan online felületére. Nemrég kaptam meg a Cosmo Shoes blogot, ami nagy megtiszteltetés számomra. A Viva Tv Interaktív műsorában hetente szerepeltem, mint divatszakértő.

Milyen hosszú távú terveid vannak a karrier és persze a blogolás szempontjából?
A közeljövőben be szeretném fejezni a tanulmányaimat, tiflocartographiaból ledoktorálni. A munka, és az egyre több feladat mellet ez egy nagy kihívás lesz. A blogolással egyre nagyobb céljaim vannak, szeretnék folyamatosan fejlődni és nemzetközi bloggeré válni.

Képek forrása: Festy

Kapcsolódó cikkeink:
Élet a Gombold Újra után - interjú Gyöngyösi Renivel
„Cipők, táskák, övek - minden, ami bőr” - interjú Takács Judittal
Interjú Farkas Líviával, az Urban:Eve bloggerével