Magazin

Témák

A Louis Vuitton és az Alma kampány

A Louis Vuitton egyik védjegye, a jellegzetes, kockás mintázat, mely hosszú évtizedeken át kiemelte a márkát és annak termékeit a tömegből. Az utóbbi években azonban szinte járványszerűen terjedtek a hamisított, Louis Vuitton mintás táskák, kiegészítők, és ez a koppintási láz olyannyira elharapódzott, hogy azóta már a divatház inkább felhagyott a klasszikus printekkel és azok túlzott használatával, és inkább az új, ikonikus fazonokra helyezte a hangsúlyt.

Egyszóval a forma került előtérbe, a kialakítás, a design – így született meg többek között az Alma névre keresztelt táska is, mely a szezon egyik új kötelezője lesz. Sőt mi több, ez a nőies és kifinomult kiegészítő jó eséllyel pályázik arra is, hogy egy igazi, ikonikus táskává váljon.

Az Alma hírét ráadásul egy remek kampány fogja szétvinni a világban: a táskák három különböző árnyalatát, a sárgát, a vöröset és a kéket három helyszín jeleníti meg, New York, Párizs és Shanghai, no meg egy sor igazi világhírű modell, Karlie Kloss, Jac Jagaciak, Daria Strokous és Iris Strubegger, csak a teljesség kedvéért.

A most megjelent kampányfotók remekül sikerültek. Reméljük, a következő szezonokban is hasonlóan gyönyörű fotókat láthatunk majd az Alma kollekciókról.

Képek forrása: Fashion Gone Rogue

Kapcsolódó cikkek:

Mini Louis Vuitton szerelem
Meglepő designer és fast-fashion táskák
Budapesten fotózták Isabeli Fontanat

Zsikla Csaba