Magazin

Témák

A 10 legjobb illat

Az utóbbi fél évben hihetetlen mennyiségű parfüm került a piacra. A nagy kínálat azonban sokszor megnehezíti a választást. A következőkben igazi klasszikus illatok megújulásának és parfümök születésének lehetünk szemtanúi. Bemutatjuk az idei év tíz kedvenc parfümjét.

A luxus márkák is tudják, hogy az egyik legjobban jövedelmező iparág a parfümök gyártása, segítségükkel sokkal szélesebb rétegekhez juthatnak el. A következőkben megmutatjuk az elmúlt hat hónap tíz legjobb illatát.


Homme by David Beckham
A híres focista nevével mindent el lehet adni. Parfümmárkája évek óta sikeres, ami nem is csoda, hiszen fejlesztésében a híres parfümőr, Pierre Negrin is részt vett. A Homme by David Beckham-hez természetesen reklámfilm is készült a focista főszereplésével, ami itt érhető el. Az illat főbb jegyei: citrus, gyömbér, szecsuáni bors, bőr, kasmír fa, mahagóni fa, pacsuli és pézsma.


Burberry Body

Az angol divatmárka új illatának nagyméretű promóciójának köszönhetően bárki hozzájuthatott egy ingyenes termékmintához a Burberry Facebook oldalán keresztül. Az illatminta stílusos dobozban, Rosie Huntington-Whiteley képeslappal érkezett meg a postaládába. A Body nagyon eklektikus, gyümölcsös jegyeihez társítottak friss frézia és barack illatot, valamint az abszint zöld üdeségét.


Lovestruck
A híres divattervező, Vera Wang új illata a Lovestruck, melynek arca a Gossip Girl által ismertté vált Leighton Meester lett. A kampányképeken a fiatal színésznő gyönyörű lilaWang ruhában látható, ami illeszkedik a parfüm dizájnjához is. Az illat magába foglalja a népszerű virágos jegyeket, a rózsaszín guavát és a mandarint, valamint a tubarózsát és a lótuszvirágot. Végül a fás jegyek és a tiszta pézsma teszi egységessé a Lovestruck-ot.


Cartier Baiser Vole
A leghíresebb ékszermárka, a Cartier ’Lopott csókja’ júliusban debütált. Mathilde Laurent, az illat megkomponálója egy igazán nőies parfümöt készített a liliom esszencia segítségével. A liliom bibéiből nyert illat igazán különleges és jellegzetes. A kampánykép letisztult, az egyszerű parfümös üveg és természetesen a liliom kapott kiemelt szerepet.


Chanel No 19 Poudre
A Chanel mindig élen járt az illatok világában, hiszen az első szintetikus illat is a divatház nevéhez köthető, a mára legendássá vált Chanel No 5. Ebben az évben a francia divatház útjára indította a Chanel No 19 utódját a Chanel No 19 Poudre-t. A divatház parfümőre, Jacques Polge neroli olajat, jázmint, íriszt, fehér pézsmát, vetivert és tonkababot használt fel az illat megalkotásakor.

Gucci Guilty Intense
A divatház új női illata, a Gucci’s Guilty egy igazán szenvedélyes, nőies illat, fő jegye a rózsaszín bors. A férfiaknak készült parfüm, a Guilty Intense Pour Homme főbb jegyei az olasz citrom és levendula egy csipetnyi korianderrel. A kesernyés narancsvirág és egy kis fémes illat teszi igazán férfiassá a parfümöt.


Armani Code Sport by Giorgio Armani
Ez év elején debütált az Armani Code, a 2004-es parfüm továbbfejlesztett változata és máris itt az újabb variáció, az Armani Code Sport. Az illat jegyei a citrus, a mandarin, a menta (vad menta, borsmenta és fodormenta), ámbra és gyömbér. A citrusoknak és a különféle mentáknak köszönhetően lesz az illat friss, üde és igazán sportos.

Esteé Lauder Bloom
A Bloom nyitott, friss virágos illat, ami egyszerre játékos gyümölcsös. A kesernyés grapefruit és a mézédes málna, valamint a licsi adják meg az Esteé Lauder új parfümjének jellegzetességét. A nőies vonalról a rózsa, a pacsuli a jázmin és a fűszeres zöld liliom gondoskodik.


Bottega Veneta Eau de Parfum
Michel Almairac és Tomas Maier igyekeztek jellegzetes, igazi olasz parfümöt megalkotni. „Elképzeltünk egy öreg házat, egy gyönyörű vidéken, valahol Veneto régióban, amit körbevesznek a dombok. Lelki szemeimmel láttam egy szobát, régi fapadlóval, ahol mindenhol bőrkötéses öreg könyvek hevernek. Az ablak tárva-nyitva áll, a lágy szellő pedig behozza a moha, a virágok és különböző növények illatát. Ebből a képből indultunk ki.”

Lancôme Trésor Midnight Rose
Az idén piacra került Trésor Midnight Rose az 1990-es Trésor továbbfejlesztése, melynek eredetije 1952-ben debütált. Az új parfüm új arculatot is kapott, a kampány arca az egyik legkedveltebb kampányarc, Emma Watson színésznő. Az új illat sokkal inkább az igazi ínyenceknek való, mint az eredeti ’90-es változat. Az illatjegyek többek között: málna, rózsa, rózsaszín bors, jázmin, pünkösdi rózsa, vanília, cédrus és pézsma.

Forrás: Beauty.hu
Mihály Viktória