Magazin

A „nagy öregek” visszatérnek

A tavaszi kampányokat eddig szánt szándékkal mellőztük, az újév beköszöntével azonban nincs mese, el kell kezdenünk hangolódni a következő szezonra. A képsorozatokat elnézve 2015 első felében a „veteránok” viszik a prímet.

dolce-gabbana

Chanel - Gisele Bündchen és a párizsi éjszaka

gisele-bundchen

Na nem kell szó szerint venni a címet, bár tény, hogy aki már 20 éve a modell szakmában van, az minimum tapasztaltnak mondható. Így van ez Gisele Bündchen-el, aki nagyon fiatalon csöppent bele a divatvilágba, hiszen a két évtizedes gyakorlat ellenére még csak 34 éves. A 2015-ös tavaszi szezont rögtön a Chanel kampányába kezdi, melyet a szokásokhoz híven maga a Császár fotózott. A fekete-fehér képsorozat szembemegy az előző szezon trendjeivel, a mezítlábas Gisele sokkal természetesebb, az éjszakai Párizsban készült képek pedig sokkal élethűebbek a korábbi beállított, műtermi képeknél.

Chanel

Chanel kampány

Agent Provocateur, Burberry – Naomi Campbell a legszexibb modell

agent-provocateur

Az Agent Provocateur kampánya a tavalyi év végének egyik legnagyobb durranása volt. A szexi színpompás fehérneműkben pózoló 44 éves modell külsején csak ámulhatunk. És nem, nem kell rosszmájúskodni, természetesen a photoshop végezte a munkáját, de Naomi teste amúgy is tökéletes, bizonyítják ezt a pár napja, a nyaralásán készült képek is.

naomi campbell

Azt, hogy a szupermodell visszatért jelzi az is, hogy nem más, mint a Burberry kérte fel őt a tavaszi kampányához, ahol Jourdan Dunn a partnere. Igaz, hogy a két egzotikus szépség között pontosan 20 év a különbség, de valljuk be, ez a képeken abszolút nem látszódik.

Burberry

Givenchy – Julia Roberts és a nagy visszatérés

Givenchy

Tavalyi évösszegző cikkeink egyikében már írtunk arról, hogy Julia Roberts ismét teljes erőbedobással a karrierjére koncentrál. Mindenki nagy meglepetésére Riccardo Tisci őt kérte fel a Givenchy tavaszi kampányához, melyben smink nélkül szerepel. Hajrá Julia!

julia-roberts

Mango Man – Zinadine Zidane, öreg focista nem vén focista

mango man

A legendás futballista neve mostanában tehetséges fiai kapcsán merült fel, most azonban a 42 éves sportolóé a főszerep a Mango legújabb kampányában. Zizou a backstage videó tanúsága szerint jóképűen, borostásan és mosolyogva viselte a „megpróbáltatásokat”.

zinedine_zidane

Versace – Madonna az olasz márkák kedvence
Ha Madonna nevét említjük az utóbbi éveknek köszönhetően inkább a Dolce&Gabbana márkához kötjük őt, pedig az énekesnőt a 90-es és a 2000-es években is láthattuk Versace kampányban. A mostani fekete-fehér fotókon - látszatra – Maddie jobban néz ki, mint valaha, mely természetesen elindította a szóbeszédet, hogy ez mennyire köszönhető a számítógépes utómunkának. Donatella persze megvédte barátnőjét és kategorikusan tagadta, hogy a karját vagy a hasát retusálták volna (szóval az arcát igen?), sőt arról is beszélt, hogy milyen instrukciókat kapott Madonna a fotózás alatt: „Azt mondtam neki: Nem akarom, hogy csak szexi legyél. Azt akarom, hogy olyan legyél, mint amilyennek én ismerlek: egy kiszolgáltatott személy, aki fél a magánytól, de ennek ellenére mégis erős, határozott és bátor. Ezeken a fotókon ő van.”

madonna

+1 Dolce&Gabbana – bevetésen az egész család

dolce&gabbana

Megszokhattuk már, hogy az olasz páros kampányaiban kiemelt szerepet kap a család apraja nagyja. Ennek ellenére talán még sosem kaptak olyan nagy hangsúlyt a család idősebb tagjai, mint a 2015-ös tavaszi fotósorozaton, melyben konkrétan nagymamák pózolnak fejdíszekkel és a már korábban bemutatott Barbie-s táskákkal. Mi imádjuk ezeket a képeket!

dolce-gabbana kampány

Képek forrása: FGR, The Fashionisto