Magazin

Témák

A Burberry idei első kampánya a kínai holdújév jegyében készült

Érezhető az éra-váltás a Burberry háza táján, Riccardo Tisci ismét újítást hozott a divatház életébe. Köszöntsük a Burberry első kampányát, melyet a kínai újévnek szenteltek!

Burberry holdújév kampány

Az új tematika jelzi, hogy a brit márka egyre nagyobb részesedést szeretne kiharapni magának az ázsiai régióból. Míg a Dolce&Gabbana otromba módon, fejjel a falnak ment miközben próbálta meghódítani Kínát, addig a Burberry szépen finoman teszi mindezt. A kampány mondanivalója ugyanis egy nagyon szép gondolaton alapszik - mely egyszerre köthető az ázsiai országhoz és a brand alapkövéhez-, nevezetesen a hagyományokon, a generációk egymás mellett való élésén.

A tradíció, a fiatalos, vagány és a klasszikus stílus keveredése tükröződik a kampány fotóin is, melynek főszereplője a két híres színésznő, Zhao Wei és Zhou Dongyu. Mellettük kiemelt szerepet kap a már említett többgenerációs család, akik együtt ünneplik az újév beköszöntét.

Burberry Zhao Wei és Zhou Dongyu

A kínai újév február 4-én köszönt be, ezzel pedig megkezdődik a disznó éve. A kínai asztrológia szerint a disznó éve lehetőségekkel teli időszak, melyben fontos szerepet kap a család, a családi értékek és az otthon. Így már kerek egészet kaphatunk a Burberry legújabb marketing promóciójának jelentéséről.

A teljes kollekcióit itt találjátok.

Burberry kampány 2019

Képek forrása: Burberry